POTEK UČNIH UR v SKUPINI
Please update your Flash Player to view content.
POTEK UČNIH UR v SKUPINI

V skupino ste usmerjeni po:

  • po 1. učni lekciji
  • po individualni učni lekciji
  • glede na odgovor na vaše povpraševanje na mail:   Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. ali na 041684117

V programu igrive vadbe za dojenčka se na lekcijah spoznavate z rdečo nitjo razvoja in pomembnimi dejstvi ugodnih spodbud v zgodnjem razvoju, ki preko dotika z otrokom razkrijejo pomembnost stika z otrokom, ki sega preko dobrega rokovanja z dojenčkom in deluje na nevrofiziološko dozorevanje delovanja in mišljenja človeka.

 

ZAKAJ NA SKUPINSKO LEKCIJO

Na srečanjih lekcij programa se starši naučite kako otroka negovati, držati in predvsem učinkovito preživljati prve dneve. Spoznate pomen in moč dotika, rokovanja, igro, da lahko ustvarite neponovljiv stik z dojenčkom. Predvsem se naučite kako se otrok uči in raziskuje. Dobite uvid v samostojen razvoj svojega otroka, ki ga lahko usmerite skozi igro in nego, z razvojnimi funkcionalnimi prijemi, v učinkovito zaznavanje in učenje, ki se kažeta v nevrofiziološkem dozorevanju. Kako spodbudno lahko delujete na razvoj dojenčkovega potenciala, ki mu je dan z rojstvom spoznavate z vsako lekcijo.

Uvidite, da so stvari pravzaprav preproste in predvsem spoznate, da je vedno več kot samo ena možnost in ko si upate videti, slišati in zaznavati še kako drugače od že znanega, se odpre nov svet. Zato vsporedno delujete tudi na svoj potencial, ki se lahko ponovno intenzivno izraža v času zgodnjega starševstva. Spoznate kaj so to spodbude in stimulacije za iniciacijo izvornih gibov, ki se kasneje razvijejo v hoteno gibanje in naprej v kompleksne pojavne oblike gibanja, s katerimi človek zapiše nevrološko pot vzorcev v svojih možganih. Starši se srečate z učinkovitimi vajami za reorganizacijo drže, tonusa in telesne mase.

Z razvojno gibalnim programom novorojenčka pridobite ustrezne informacije in dovolj spretnosti in kondicije, da nadaljujete z naprednejšimi programi v naših skupinah. Lahko pa uspešno nadaljujete razvojno pot otroka doma. Predvsem lahkotno, radostno, igrivo ter nadvse prepleteno z izvornim učenjem, popeljete vašo družino novim življenskim izkušnjam naproti.

 

POTEK UČNE URE

Vsaka razvojna ura se začne in konča z vajami za starše, ki so ugodne za reorganizacijo, brez katere stik z otrokom ne more biti učinkovit v smislu delovanja na spodbuden nevrološki razvoj, s številnimi nevromišičnimi povezavami, ki se porajajo v tem zgodnjem obdobju življenja.

Med uro otroka hranite, previjate, spijete skodelico čaja, če je to potrebno. Kadar otrok spi, ga ne budite in se učite z opazovanjem ali z delom na demonstracijskem dojenčku.

Program je plod dolgoletnega akademskega študija in izkusvene prakse, ki sega v l.1994.

Za uspešen stik je potrebno spoznavanje samega sebe, svojih prepričanj in načinov na katerega spoznavamo otroka in nego z njim. Način na katerega z otrokom komuniciramo preko dotika, očesnega kontakta, glasu pa je tisti ključ, ki popelje starša v zavedanje. Ob teh trenutkih je nemalokrat tudi težko in kaotično navznoter slehrnega starša. Skozi take trenutke vas vodim odgovorno in z veliko uvidevanja širim otrokov prostor za vzpostavljanje učinkovitih krogotokov v možganih. Občutenje le tega je lahko tudi za posameznega starša stresno, še posebej, ko otrok joka. Tak moment predstavlja za starša prag prestopa iz njegovih nezavednih vzorcev, mišljenja gibanja in delovanja. Ob zavedanju le tega v osnovi preprečite preveč ali premalo udeležene mišice, ki šele preko stika in dotika v različnih položajih in oporah sploh začnejo izvajati svojo vitalno nalogo.

Ko zaznate, da vsak dotik, komunikacija in položaj v opori in prostoru šteje v mozaik dozorevanja centralnoživčnega sistema, se pravzaprav šele zanimate za to na kateri način prav vi vstopate v stik s svojim otrokom in kako še lahko drugače. Brez uspešnega stika in komunikacije z dojenčkom, ni moč delovati na učinkovit razvoj otrokovega potenciala, ki se pravzaprav glede na izkušnje šele lahko bolj ali manj izrazi kasneje skozi celotno življenje prav na tej zgodnji podlagi izkušenj zaznavanja za vspostavljanje kontrolnih funkcij, ki jih pri zdravniškem pregledu ocenjujejo in vas pravzaprav zanima kako se vaš otrok razvija. Otrok raste v vsakem primeru. Vi starši pa se lahko aktivno vpletate v nevrološko dozorevanje.

KAKO MI PEDOKINETIKA KORISTI

Spoznate igrivo nego skozi razvojne funkcionalne prijeme (RFP) dvigovanja, polaganja, pestovanja. Spoznate kako že med previjanjem lahko aktivirate regulacijo usklajevanje napetosti v živčnem sistemu, na kateri osnovi le ta razvija kontrolo mišičnega tonusa.

Uvidite pomen in moč dotika in razločite kvaliteto dotika s spodbujanjem in iskanjem izvornih gibov.

Razlikujete čutno zaznavanje in komunikacijo z dojenčkom in kako aktivirate samoregulacijo kot starš za optimalno nadgradnjo razvoja otroka - človeka in kako vi usmerjate v nadaljni otrokov razvoj, v smeri učinkovitega razvoja individualnosti in potenciala.

Razjasnite refleksno gibanje in kdaj se poraja izvorno gibanje, ki prehaja v hoteno gibanje. Spoznate načine reakcije in akcije v kontekstu odnosa z otrokom. Razberete otrokov jok in uvidite nepotrebne strahove in nove možnosti svojega izražanja. Spoznate, da je pomebno kako nekaj delate in ne kaj delate. Kajti vse kar delate je dobro, kadar veste kaj delate in kako to delate.

INFORMACIJE IN PRIJAVE na telefon  041684117 in  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.